Summa sidvisningar

onsdag 11 december 2013

Förtvivlad!

Har ju känt mig helt orkeslös en dryg vecka! Trodde jag hade en ny infektion på g. Men så var det inte. Kom på igår att jag kände mig likadan som dagen efter jag testade 5:2 några gånger. När inte 5:2 funkade för mig gjorde jag en egen variant. Jag bytte ut lunchen mot Nutrilett och åt äggröra/skinka till frukost (ja varje dag, enkelt) och något enkelt till middag. Så har jag hållit på i ca 2 månader nu. Har funkat bra på vågen! Men idag har jag ätit riktig lunch och nu efter middagen känner jag att krafterna kommit tillbaka.
 
Så  vad i h-e ska jag nu göra? Min kropp vägrar ju att sammarbeta! Har lyckats gå ner 11 kg med allt micklande senaste året, men har 20 kg kvar till "normalvikt" Då jag äter lyckopiller stoppar dom upp en viktnedgång om jag inte gör något radikalt. Jag kan inte sluta ta dom, har jag lärt mig den hårda vägen!