Summa sidvisningar

fredag 20 december 2013

Skitkropp!

Hatar, hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar,hatar, min kropp:(
Men jag får väl skylla mig själv som inte vill be om hjälp!

Har retat mig så länge på hur listen i min dusch ser ut, Silicon rester och skit. Bad städerskan igår att göra sitt yttersta just där. Det gjorde hon också men jag blir sällan helt nöjd.



Sagt och gjort, jag hämtar spis-skrapan, fyller en hink med vatten och dundermedel, lägger i svamp och disktrasa, ställer allt på golvet och. Går in i sovrummet klär av mig naken, hasar mig ned på golvet från sängen, hasar mig på rumpan i duschen och gnuggar och gnor. Hasar mig tbx in till sängen för att kunna ställa mig upp och går och duschar.

Känner mig som ett dundermiffo, och inte blev det bra heller:(