Summa sidvisningar

torsdag 30 januari 2014

Hemma!

 Känns skönt att vara hemma, trots den kortaste sjukhusvistelsen hittills:) har inte särskilt ont, men har fått bra smärtispiller:)

Blir så glad när jag tänker på mina fina barn! Kvällen innan operation hjälpte Fian mig med hibbiscrubben på ryggen. På morgonen kliver Frida upp 05:00 och skrubbar mamma på ryggen. Väcker Fian som också sov kvar. Båda kycklingarna åker in med mig och följer med till operationssalen. På eftermiddagen kommer Maddo och Fian och hälsar på, springer till apoteket åt mig för att köpa nicotinsugtabletter (kan inte tugga) Dagen efter kommer Frida och hämtar hem mig, stannar på apoteket och hämtar ut min smärtstillande medecin och nu har hon varit här med soppa!

Nu kan det bara bli bättre, om 5 dagar ska jag in och ta stygnen runt ögat och om 3 veckor stygnen på huvudet. Är så nyfiken på hur det ser ut, läkare lät väldigt positiv när han skrev ut mig idag:)
Kan ju inte påstå att jag känner mig särskilt snygg eller smart:)