Summa sidvisningar

onsdag 19 mars 2014

Suckless

Det var ett kul ord, Suckless Undrar om jag kan ta patent på det? Men det är precis så jag
känner:( 
Var till KS på fm och träffade min läkare som opererade mig. Han kollade såret, röntgenbilderna och provsvaren.


Hmmm kört igen, såret kommer aldrig att läka. Tydligen är det så att får man en infektion i en protes så är det kört. Allt måste göras om men nu tänker han ta till tunga artilleriet. Nu ska allt bort, gamla protesen och nya. Sen kommer jag att få något keramiskt materiel som ska funka bättre.


Men han var snäll, jag får vänta med operationen tills jag kommer hem från Teneriffa. Han skriver ut en dunderkur antibiotika jag kan ta med mig utifall det blir värre, tack tack:)




Nej jag bryter inte ihop, hade på känn att det skulle bli så här. Trotsade snöstormen och moppade ner till centrum. Ikväll ska Anna dricka massor med vin!