Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2014

Tur jag har!

Vad hade jag gjort utan min underbara familj? I morse var kudden kladdig igen, insåg att det var lika bra att ringa husläkaren. Fick en akut tid en dryg timma senare. Tittar ut och det är snö överallt och inte plogat. Hmmm ok moppen får bli hemma, snälla Frida kommer till undsättning och skjutsar både dit och hem.


Hur sjutton gör dom som inte har anhöriga som kan hjälpa till? Jag får så otroligt mycket hjälp av mina barn och föräldrar. Jag hade aldrig haft den här livskvaliteten utan deras hjälp.


Försöker tränga bort känslan av att vara till last och en börda! Men det är inte lätt. Känns så orättvist, jag ska vara den som hjälper mina föräldrar nu och framöver kunna vara barnvakt. Istället tar dom hand om mig, känns ruttet! Nej säger det igen, det finns ingen jävla gud!


Hur det gick hos läkaren? ha ingenting, han visste inte varför det kladdar, har fått en tid till KS nu på Onsdag istället, dom är proffsigare. Börjar bli lite orolig snart dags för Teneriffa resan, har inte tid med den här skiten!