Summa sidvisningar

fredag 25 april 2014

Dagen efter

Dagen efter men inte bakis i ordets bemärkelse! Hade god lust igår att ta en riktig fylla och ringa mig sjuk till träningen idag! Tror inte att någon hade tyckt det varit konstigt!

Men jag har gått igenom värre saker än det här, kan iof tycka att det räcker nu! Tog alltså ett ovanligt sunt beslut för att komma från mig! Det blev cola light och jag var och tränade idag igen. Tog milen igen "duktig Anna"

Men idag har jag raderat mina konton på dom 2 dejtingsiter jag var med på.  Vill och orkar inte förklara att jag snart har ett "halvt huvud" Inställd på en sommar jag visserligen kommer att njuta av men så trist att inte ha någon "på g" Så känner du någon (gärna med husvagn) som kan tänka sig att dejta en halvskallig kvinna i hjälm och rullator, be han höra av sig:) Eller hur:) Nä förblir singel, tyvärr!

Tror att min familj förstår nu att jag inte kommer att "göra något dumt" Jag har lovar så många gånger men nu förhoppningsvis så tror dom på mig!

Igår hjälpte Fian mig att vårstäda balkongen och idag hjälpte mamma mig att plantera året första blommor!