Summa sidvisningar

tisdag 13 maj 2014

Vilken bra dag!

Vaknade av mig själv runt 8, skönt! Lillebror på lunch, kul med besök:) Var en sväng till soprummet, sen iväg och träna. Orkade inte lika mycket som innan. men jag är på G:)

Moppade till Preem för att hämta paket, men idag hade jag tur, satt utanför och pratade med Maddo, då kommer en personal ut och frågar om jag ska hämta paket. Jag sitter kvar på moppen medans han hämtar och kommer ut, SERVICE!

Hem och hämtar paket jag ska skicka, moppar till centrum, skickar iväg 2 paket. In på ICA för att handla lite.

Nu kan jag med gott samvete pilla navelludd:)

Idag är det strokedagen! http://strokekampanjen.se/akut Lär dig signalerna, du kan rädda liv!

Var 15 minut drabbas någon i Sverige av en stroke. Visste ni det? 30000 drabbas per år. 20 procent av dessa är i arbetsför ålder. 6000 i arbetsför ålder!!!!