Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

Blandat!

Känner mig konstig! Var förvisso och tränade idag, cyklade 1 mil och lite annat. Känner mig frisk för första gången på 4 veckor, skönt! Hmm skitfoten har gått i strejk är jättesvullen efter loppisutflykten så jag kan inte ha skenan på mig.

Men jag känner mig olustig, känns som jag står utanför och tittar på hur andra lever livet! Men å andra sidan det är ju precis så det är, jag tillhör ingen gemenskap längre. Men det är självförvållat sedan stroken undviker jag alla festligheter. Vill bara krypa in i en mörk grotta och komma fram när alla har festat klart. Hatar hur mitt liv blivit, jag vill också ha en 4-veckors semester att se fram emot. Jag saknar tom ångesten som kom när det var dags att börja jobba igen.

Men jag försöker tänka att det finns dom som har det mycket värre. Jag vet att jag är viktig för mina barn och det gör att jag står ut med dom här jobbiga stunderna.

Önskar att jag hade haft förstånd att njuta av livet när jag var frisk. Synd att man inte vet innan vad som kommer att hända, eller så är det kanske tur!