Summa sidvisningar

fredag 25 juli 2014

Fredag!

Vaknade rätt ok utvilad 08:30 Doris bet lite lätt i stortån, roligare blev det när jag försökte gömma fötterna under täcket! Nä bara att kliva upp, Doris nöjd;)

En mugg kaffe och 2 knäckemackor så var jag redo för dagens äventyr! Gick igenom dagens annonser, packade och fixade fraktsedlar på det som var betalt! Rensade kattlådan, plockade ihop sopor  och moppade till soprummet, när jag ska backa till kommer en familj ut ur porten, Åhhh säger kärringen, tänk att ha en sådan där att köra med!!! . Jamenvisst, ge mig dina ben så kan vi gärna byta! IDIOT!  Blir så trött!

Hem för att hämta paketen, då står Doris redo och springer i 180 ut i trappan, suck! Det är för varmt för att jaga katt! Ja ja, får in kattskrället och moppar till centrum. Till ICA för att skicka iväg dom 4 paketen, in och köper en sallad (så bra med självscanning) Vidare till Teknikmagasinet. Jag borde få en guldmedalj för att  lyckas köra inne i trånga butiker med 1 miljon varor på golvet! Men kabeln jag ville ha fanns inte, bara att åka till Kjell & Co som jag försöker undvika, där är det omöjligt att köra in, tar en nummerlapp och killen får snällt komma till mig istället, nej ingen kabel där heller, suck!

Åker hem käkar salladen och ut igen (härligt, härligt) Moppar till Ö&B köper kopieringspapper vidare till COOP köper cigg. Tar långa vägen till PREEM, Hade ett sjätte sinne. Stannade länge vid övergångsstället och det var tur en Mercajävel kommer i full fart, men tantens min när hon fick syn på mig var värd lite väntan, hon kommer att se sig för nästa gång (hoppas jag)

Vidare in på PREEM hämtar 2 paket och så hem