Summa sidvisningar

tisdag 1 juli 2014

Hej & Hå

Konstig min kropp är, vet aldrig hur den tänker! Vaknade runt 8 rätt pigg! Kaffe och 2 knäckemackor och iväg till träningen. Körde mitt vanliga program och cykla milen gick bra!

Hem och laga äggröra och fixa 3 paket att skicka med Schenkel. Ja bra handträning att slå in och bra hjärngympa att hålla koll på inbetalningar och boka frakt. Tog fram en megastor papperskasse och slängde alla blommor i vardagsrummet. Bara att inse att jag och blommor inte syncar:) Drog på fullt ös med varmvatten i alla hoar och duschen spolade i toan 10 ggr och till slut släpper proppen, puh!

Iväg med alla sopor och moppa ner till centrum, postade dom 3 paketen och in på ICA. Märker när jag checkat ut att jag fått betala  för mycket på en grej (yepp hade läsbrillorna med mig) Hämtar en expedit som kollar upp, får ett presentkort på 25:- som tack! In på bolaget och köper  vin till helgen. Hem och lastar av. Moppar ner till Ö&B för att köpa bubbelplast.

Hem plockar ur diskmaskinen dammsuger!

Säger grattis till mamma & Jesper idag HURRA HURRA