Summa sidvisningar

tisdag 15 juli 2014

Skitdag!

Så har Fian flyttat in i sitt hus, där kommer hon att trivas! Maddo kom för att hämta mig, hon och Kjelle hade hjälpt till från morgonen.

När hon ändå var här så tyckte madame att vi tar en sväng förbi vårdcentralen! Råkade nämna att det rann ur huvudet igår efter duschen! Så säger man inte ostraffat till Madeléne då får hon något bestämt i blicken och jag ska bara vara tyst. Hon ringer runt och det är bara att snällt följa med. Spelar lixom ingen roll vad jag säger. Nu var det ingen fara (sa ju det) Det kan få rinna på så här till operationen i September. Jo  jag kan väl hålla med, hur kan det vara ok att ha ett öppet sår stort som en 5-krona mitt på huvudet. Tur att protesen sitter i vägen annars hade man sett hjärnsubstans!

Ähhh less, less, less, och ingen ork, helt slut i kroppen. Inte var jag till någon hjälp vid flyttningen heller, känns skit att inte kunna göra något vettigt:(