Summa sidvisningar

fredag 11 juli 2014

SUR!

 Såg fram emot en trevlig kväll med Sophia att fira in hennes semester! Bokade bord på Klappbryggan och fick sitta ute i solen, mys!

Vi beställde två glas  rött vin och husets hamburgare "Klappbryggans hamburgare tillverkad av högrev, ost, bacon, dressing, coleslaw, chilibearnaise, saltgurka & pommes frites – 145kr"
Lät ju gott!

Efter en lång tid kommer maten in, ber Sophia skära min i bitar. Då ser jag att den helt röd! Hon kollar sin som är genomstekt. Kollar in bordsgrannen som också har beställt hamburgare, genomstekt!

Vinkar dit servitrisen som ber så mycket om ursäkt, tar ut min tallrik och jag börjar vänta igen. Sophia äter sakta sakta, efter ytterligare 20 min kommer min nya hamburgare, ber återigen Sophia skära,

LIKA RÖD! 
Jag blir förbannad, säger till Sophia nu skiter vi i det här, jag äter något hemma!  framme vid kassan säger servitrisen, jag tog bort din hamburgare från notan. MEN TACK IDIOT!


Tack men nej tack Klappbryggan, nu sjönk ni hos mig och jag som rekommenderat er för andra  förr!

Nu tycker jag att personalen borde varit lite proffsiga, det dom gör är att stryka min hamburgare från kvittot, JAMEN TACK, VI KOMMER  SÄKERT ÄTA HOS ER IGEN. IDIOTER