Summa sidvisningar

torsdag 7 augusti 2014

Oooops

Sista bakluckeloppisen idag! Tänkte, lika bra att bunkra nu blir det inte så många loppisar framöver! Tur att jag mötte lillebror så han kunde kånka hem vinstället jag fyndat, annars hade jag inte tagit mig hem på en vända! Nu har jag så proppfullt i förrådet så det får inte plats ett enda fynd till. Men kul är det och jag har något att göra dagligen, fint det:)

Annars har jag en korkad katt som bortskänkes, ja hon är GRATIS! När jag skulle i väg var hon på balkongen, visst inte så konstigt, jag har 50 grader inne har varit tvungen att tvätta/köra torktumlaren hela dagen. Men vill inte ha en korkad katt på balkongen när jag inte är hemma! Jagar rätt på henne (gömde sig UNDER stolen längst bort) jaja fångar in henne och hasar mot balkongdörren (fortfarande barfota:)) in med kattskrället och ska precis stänga dörren så smiter hon ut, detta upprepas 4 gånger ja FYRA gånger. Kan tillägga att jag inte var varsam sista gången! Suck!