Summa sidvisningar

torsdag 2 oktober 2014

Torsdag!

Varit väldigt yrslig ett par dagar, vet inte varför! Men tjatade till mig ett till träningspass innan avfärd mot KS. Hmmm det gick inget vidare, skrämde slag på min sjg när jag plötsligt tappar balansen och far i golvet. Hon vart helt skräckslagen, jag försökte muntra upp henne med att jag är duktig på att ramla, tog emot med vänstern och aktade huvudet! Men det vart inget vidare träningspass, hade konstigt nog lite ont i vänster arm?

Hem och duscha, råkade nämna för mamma i telen vad som hänt! Då släpper hon allt och ska prompt åka med mig till KS. Ja vilka päron jag har:) Men jag kan ju erkänna att det kändes skönt, kände mig verkligen inte ok!

Men slutet gott! Huvudet läker jättebra så om någon månad får jag tillbaka mitt skallben!