Summa sidvisningar

torsdag 6 november 2014

Torsdag!

Klockan ställd på 07:30 GÄSP:) Dags för botox igen på Danderyd. Men huvva vilket väder! Vad skulle jag klä på mig? Fick bli gympisar och min fräcka rosa vårjacka, måste köpa en annan jacka (du är inte 14:))

Konstigt för varje botoxomgång gör det ondare och ondare, vet inte varför! Men brukar ju intala mig att all smärta på skitsidan är bra smärta, då vet jag att den lever:) Hade tur med trevliga chaffisar både dit och hem!

Idag byttes kepsen ut mot toppluva, tur att päronen vinterskrudade moppen i helgen

Hann med riktigt mycket på centrum. Postade ett paket, handlade mat på ICA (kanske lagar gryta i morgon) Till Kjell&Comp köpte förstoringsglas (måste kunna tyda stämplar) Till Dressman köpte farsdags present, till bolaget och köpte vin till helgen och träffade en tjej jag köpte skedar av. Ja vilken tur att jag har moppen!