Summa sidvisningar

lördag 20 december 2014

Trög!

I går kväll slutar plötsligt tv´n att funka. Gjorde inte så mycket jag hade ju min poker. Men idag ville jag ha igång den men icke, Med risk för tv`ns överlevnad försökte jag trycka till alla kablar själv, men icke. ringde Tele2`s tv-support som inte kunde göra någonting. I vissa stunder saknar jag mitt ex mycket:) Insåg att skulle jag komma åt boxen ordentlig var jag tvungen att hasa ner på golvet, sagt och gjort sätter mig i soffan och hasar mig ner på golvet, åker på rumpan bort till tv´n. Känner mig som ett supermiffo:( Men men allt sitter i som det ska och jag hasar mig tillbaka till soffan och häver mig upp. Känner mig grymt värdelös:(

Då kommer Sophia som en räddande ängel. Hon konstaterar också att alla kablar sitter, då testar hon att byta source det hade visserligen jag redan gjort men hon tar scart alternativet(som jag inte testat)
Har alltid kört på HDMI2. Jag fattar ingenting! Har jag både scart och HDMI!

Ja jag fattar verkligen ingenting, men allt funkar !!!