Summa sidvisningar

onsdag 31 december 2014

Varning äckelbilder!

Jo fyller år idag, men det känns ju sisådär!

I går kväll kollade Sophia mitt sår på huvudet och det var geggamojja!

( nähä vad konstigt läker det inte ;(
Jaja ringer till KS till avdelningen jag var inlagd på.  Åk genast till akuten du kan ha fått blodförgiftning,

Jomenvisst jag åker gärna till akuten! Herregud, Sophia kör in mig, men konstigt precis utanför ingången till akuten finns en ledig handikapp-plats TUR

Jaja så kör vi den vanliga svängen med inskrivning och allt det innebär! Snälla Sophia väntar kvar!
Dom tar en bit av sårskorpan och skickar på provtagning. Får en karta antibiotika jag ska börja ned direkt, Äntligen får vi åka hem,

Morgonens kudde
NÄÄÄ sluta tyck synd om dig själv nu!!!
 
Moppar till apoteket och hämtar ut antibiotikan som MÅSTE funka nu!