Summa sidvisningar

fredag 16 januari 2015

Fredag!

Mmmmm Fredag,  hade varit gott med en smarrig middag och ett glas rött ;) Men men jag kämpar på halva vita månaden har gått nu! Valde en bra månad att skippa vin, hade nog ändå inte varit så lyckat med tanke på all antibiotika jag käkar just nu! Middagen blir en låda från frysen, men helt ok, är min egen köttgryta, så blir det keso till och coola light helt ok!

Idag blev det 3 vändor med moppen, Först till Film akuten för att hämta ett paket. En tur till fotvårdstanten så nu är fossingarna mjuka och fina !Och en sväng till centrum för att skicka ett paket. Hmm var tvungen att ladda moppen två gånger idag, batteriet blir bara sämre och sämre.

Ringde till Sudexo som har hand om moppe reparationerna. Tror inte det är sant..Batteriet är så dyrt så dom behöver ha moppen inne på verkstaden i en vecka 1 VECKA! Så på onsdag blir jag isolerad en vecka, verkligen inget jag ser fram emot!