Summa sidvisningar

torsdag 29 januari 2015

Lovely!

Vaknade 04:30 men det kanske man gör om man somnar 21:00? Hur som helst skulle vara på KS 08:00 så det vart ju bra, snälla pappsen kom 06:45 Halleluja!

Skulle på en ny sorts röntgen idag. Fick en infart i armen och en säng att vänta i, sedan kom en sköterska och injicerade radioaktiva isotoper, på så sätt kan man visst se alla organ på röntgen! Spännande, är faktiskt inte helt säker på varför detta gjordes, men har förmodligen med forsknings-studien att göra som jag är med i, tror jag!

Efter det upp på avdelningen för att leta rätt på "min" sköterska.  Herregud jag hade kunnat ge henne 1 miljon om jag haft det! Hon kollar såret och säger, det ser fint ut, men du måste ha tålamod det här tar tid!Men, men, men SER DET FINT UT? ÄR DETTA NORMALT?

Jösses så lättad jag  känner mig! Helt fucking underbart! Jag svävade på små ulliga moln när vi gick därifrån:)

Väl hemma kommer det en liten kyckling för att muntra upp sin mamma