Summa sidvisningar

söndag 4 januari 2015

Söndag!

Tycker nog att det är lite vår i luften, jovisst skitkallt ute men det är något med ljuset!
HÄRLIGT! Måste komma ihåg att köpa tulpaner! Blir ju ändå bättre när julgardinerna och alla ljus-stakarna är borta;) Jag är verkligen inte något julig längre, i år har jag inte haft en enda tomte framme, men å andra sidan gick det fort att jula ut:)

Inbillar mig att kudden var ren i morse, nu hade jag förvisso ett mörklila örngott men jag är säker på att det inte var något!

Sophia var snäll och körde mig till Arninge, senaste datorn har gett mig så många "nya" gråa hår, fick lov att ge mig, då det måste vara ett hårdvarufel! Så nu är den inlämnad, hade lång garanti kvar på den!

Nu har jag käkat halva kuren antibiotika, tycker nog att såret ser bättre ut, får se hur vad läkaren säger i morgon, har återbesök då!