Summa sidvisningar

onsdag 14 januari 2015

Trisslott

Allt nästan allt har gått som på räls idag! Började inte så bra, hade ställt klockan på 04:45 men vaknar av nig själv 06:05, Telefonhelvetet som hade 68% batteri när jag somnade var stendöd! Men det gick.

Snälla pappa som igår konstaterade att jag omöjligt skulle kunna ta mig ner till gatan själv då det var blankspolad is och osandat hela vägen kom och hämtade mig 06:45, körde upp bilen ända till porten,. Tur var det för det var fortfarande osandat. Inte så värst mycket trafik trots rusningstid. handikap-p-platsen vid entrén är ledig, Väl uppe på avdelningen möter vi min läkare i korridoren, vi behöver inte ens gå ändå bort till väntrummet utan rätt in i ett undersökningsrum. Jag har verkligen världens bästa läkare, så professionell, lugn och trevlig. Han går igenom hela operations-såret och allt ser bra ut, förutom vid örat där jag kört in glasögonbågen och rivit upp en del. Men han tycker inte att det behöver sys om.

Han berättar att odlingen dom tagit på mig inte visat på något så han hade skickat det på djupanalys och där hade dom hittat någon liten basselusk, så nu ska jag byta antibiotika igen för 3:e gången. Måste ju bli 3:e gången gillt:) Men i det stora hela var han förhoppningsfull och trodde att det här skulle gå vägen! Så fort såret vid örat läkt kan jag sluta med nätmössan, skönt!

Vilken dag, måste köpa en trisslott och självklart får pappa vara med och dela på miljonen!