Summa sidvisningar

onsdag 14 januari 2015

Voine voine

I kväll kommer jag att somna ovaggat! Var väl kanske tur att jag försov mig till kl 6:) Men jag har gått i något typ lyckorus efter läkarbesöket känns så himla skönt! Väl hemma idag hade dom äntligen sandat alla gångvägar, tur det hade inte kunnat moppa annars!

Lillebror kom på lunch (jo jag fick ringa och beställa pizza:))

Moppade ner till Coop hade världens längsta inköpslista! Kassen fick nästan inte plats mellan benen:)  Hem och lasta av, en sväng förbi soprummet och ner till centrum. Skickar iväg ett par Tradera paket och åker in på apoteket för att hämta nya antibiotikan. Hade förbokat på nätet så det gick fort!

Idag är det Sophia/Johanna dag, jag ska alltså få renbäddat och bjuder som tack på middag! Gjorde värdens lass med fyllda paprikor

Dom med tandpetare i är Sophias, utan ris!
Ja det blev smaskens, Räckte till lilla Fridolf också!
Nu längtar jag efter att krypa ner i min ren bäddade säng!