Summa sidvisningar

onsdag 21 januari 2015

ZZZZZZZZZZZZZZZ

Vad är det för fel på mig? Ja ja, jag vet en massa, men varför vaknar jag före 6 och kan inte somna om? Helt sjukt, huvudet fixar inte för lite sömn, jag blir vingligare än vanligt!

Men trots det har jag haft en bra dag, nja inte helt kanske! Försökte sova middag då känner jag att det kluckar i örat (ligger på sidan) Då läcker det genom kompressen på huvudet, faan vad jag är less! Så det blev ingen sova middag, gick upp och tvättade örat istället!

Lillebror kom på lunch (ja jag beställde pizza till honom som vanligt) Efter det kommer lilla pappsen, han är snäll han! Åkte med mig till loppisen, och jösses vad jag handlade,
 har nästan tomt på mitt lager! Pappa är snäll han konkar och bär och släpar runt på mig!

Passade Donna några timmar, det tyckte Doris var bra, hon var leksugen!
Maddo ringde idag, äldsta kycklingen på vift i Spanienlandet, dom har det bra fast kallt!

Nu skulle jag verkligen vilja sova men ska hålla mig till 10, annars vaknar jag säkert före 6 igen!