Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2015

Nu räcker det!

Jag vill åka hem! Börjar få skavsår i rumpan av att sitta så mycket i sängen! Har så tråkigt, käkar ju rätt mycket smärtstillande, synd att man inte sover på dom! Hade varit mumma att sova sig igenom den här perioden. Tur att Sophia kom över ett tag, ett litet avbrott i tristessen.

Plötsligt låter det på personalen att dom inte är säkra på att jag ska få åka hem i morgon! Nu är det ju förvisso ingen som har sagt att jag ska få åka hem på Måndag, det är ju något jag tagit förgivet, typ som jag trodde att jag skulle få åka hem dagen efter!

Men jag är ju expert på att luras, mitt minne blir ju bara sämre och sämre så för att kunna hänga med i diskussioner så har jag börjat hitta på. Oftast går det bra och ingen märker att jag luras, men ibland blir jag rejält avslöjad då kan det bli pinsamt!  Följden av allt detta lurandet är ju att ingen tror på något jag säger, alla tror att allt är lur! Ja det är inte lätt, blir ju fel hur man än gör!