Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2015

Voine voine!

Numera kommer det en distriktsköterska hem till mig varje fm och lägger om hålet på huvudet. Oftast är det samma 2 personer så dom kan hålla koll hur det läker. Idag blev dsk lite bekymrad över hur hålet såg ut. Hon har direktnumret till min fd favoritsköterska på KS så hon ringer dit. Som vanligt har jag ingen talan utan blir ombedd at komma in, en akut-tid hos en av mina läkare ordnades. Jag bokar 2 taxiresor och moppar snabbt ner till centrum, måste ju skicka dagens paket. Under tiden ringer Sophia och talar om att hon följer med till KS, jag har ingen talan. Bara att åka hem och avboka taxiresorna. Men mysigt sällskap, efter läkarbesöket hann vi med en kaffe i solen

Underbart väder! Jo hålet såg ok, ingen fara!
 
Men vilka fina människor jag har runt omkring mig!