Summa sidvisningar

lördag 11 april 2015

Lördag!

Vaknar 8 av att klockan ringer. Ligger kvar ett tag och funderar på vad som känns konstigt! Lite senare när jag käkar frulle kommer jag på vad det är! Ingen bomull i huvudet! Sen jag fick stroken har det känts som att jag sitter i en glasbubbla, typ inkapslad i ett vacuum! Märklig känsla som att någon vädrat ur skallen. Ställer som vanligt min egen diagnos. Måste vara för att jag slutat med blodtrycksmedicinen? Bestämmer mig för att så måste det vara, känns konstigt att plötsligt vara med i nuet!  Hoppas det håller i sig!

Snälla mamma följer med på Lördagens loppis, så sjukt mycket folk, men kul, hittade lite pryttlar! Har börjat använda fotskenan igen, Har varit utan den i ett år, men just nu känns det tryggt att ha den på. Jo förvisso efter skäll av läkaren sist, men börjar till slut acceptera läget!

Maddo & Viktor kom på en fika, mysigt att dom bor så nära så dom kan "bara komma förbi"

Fortsätter lördagen med att sakna min kisse och knapra piller, jo jag har fortfarande ont!