Summa sidvisningar

onsdag 1 april 2015

Salig!

Känner mig nästan lite religiös!  Nu är det äntligen gjort ALLA klamrar och stygn är borta!



För att inte skrika högt fick jag en rulle kompresser att bita i. Tröjan vart rätt äcklig av allt torrt blod som rasade ner.

Visst det gjorde sjukt ont, hade petat i mig massor av morfin, stesodil, mm
Men nu är det gjort!  Med lite tur kan det sista lilla hålet läka ihop av sig själv!  Jo jag ska fortfarande bli omlagd varje dag av distriktsköterskan men på Lördag ska jag få tvätta håret ;) Minns inte när jag gjorde det med schampo sist! Känner mig förhoppningsfull för första gången på länge. Om 2 veckor får jag börja träna igen! Jodå fick ytterligare en 2-veckors kur med antibiotika utskriven, men men jag klarar mig utan vin ett par veckor till, är ju van nu!

Tack snälla mamma som körde mig, hämtade och lämnade rullstol och som efteråt självmant undrar om jag vill gå på Onsdagsloppisen! SJÄLVKLART:)

NU KÄNNS ALLT SÅ SKÖNT!!!!!