Summa sidvisningar

torsdag 23 april 2015

Skönt

I dag fick jag tvätta håret för första gången efter operationen. Visst skönt, men ännu skönare att tvätta öronen och bakom öronen:) Haha ja man vet inte hur bra man har det förrän man blir utan! Hmm är lite nojjig, just såret vid örat som bråkat hela tiden hade kladd på kompressen när jag tog bort den. Vill inte tänka på vad som händer om det inte läker! Jag har i alla fall gjort vad jag kan, nu har jag varit rökfri i 43 dagar, alkoholfri i drygt 100 dagar kattfri i 30 dagar kan inte göra mer än så.

Men har det jobbigt med smärtan, den vill inte ge med sig och det blir moment22. Det enda som hjälper någorlunda mot smärtan är morfintabletter men dom gör att magen går i totalstrejk. Så tydligen ska jag välja mellan att vara någorlunda smärtfri men totalförstoppad eller ha skitont och skita! Ha ha det där blev ju fyndigt:)