Summa sidvisningar

söndag 26 april 2015

Söndag!

Börjar fundera på att ta betalt, men har inte klurat ut hur det ska gå till!

Jag som alltid har älskat när våren kommer, min absoluta favoritårstid! Men hur gör man? Gå med mössa när det är sommarvarmt eller visa upp sig med bandagemössa? Ja det får ju bli det senare, inte mycket att välja på, men sjukt jobbigt med folk som glor! Men min sjuka humor underlättar lite, ser hur dom funderar över mig dom får bara inte ihop det att jag går med lindat huvud och haltar med rullator! Ja alltid roar jag någon!

Idag blev det en sväng till Arninge med Sophia, det är ju dumt att sätta sig på en uteservering i solen och äta glass när man istället kan sitta i en varm bil och mysa på Rusta:)

Har haft mera ont idag, men försöker intala mig att det är läkningen som gör ont. Hoppas, hoppas, hoppas att det läker nu, jag är så less på det här!