Summa sidvisningar

torsdag 28 maj 2015

Vad är fel?

Så trött så trött! Trodde ju att det berodde på nya antibiotikan men så var det ju inte. Tänker tillbaka på sista operationen, då fick jag en påse blod efter uppvaknandet. Lämnar ju blodprover varje vecka, har inte fått någon förklaring till varför jag ska göra det. Vid sista läkarbesöket sas det att mitt HB-värde var rejält lågt. Har införskaffat alla möjliga piller och grejjer för att få upp järnvärdet tom ätit blodpudding 2 dagar på raken, men är fortfarande så trött. Blev lite rädd idag, när jag klev ur hissen efter att ha kört ner moppen så bara surrade det till och jag ramlar ihop på stengolvet i trapphuset. Hasar på rumpan och får upp ytterdörren och ropar på Frida. Hon blir såklart förskräckt men lyckas hjälpa mig upp. Pinsamt en granne står utanför porten och ser allting.