Summa sidvisningar

onsdag 24 juni 2015

Forts

Så varit rökfri sedan igår kväll och ingen huvudvärk! Känner mig pånyttfödd så skönt att slippa dunk,dunk tjockt tryck på huvudet! Jaja bara att inse, nu blir det ett lååååååångt rökstopp. Har som vanligt ställt en egen diagnos, nu behöver jag inte åka in till neuroakuten, problemet är ju löst!

Men men idag hände det jag väntat på ett par veckor, skulle handla på COOP, moppen tjuter hela tiden och när jag checkat ut så rör den sig inte ur fläcken! Stendöd, men idag är det verkligen min dag! Ringer Sudexo och dom har precis en servicebil som lämnat Nortälje, ska komma till mig om ca 30 min. Då ringer Frida som befinner sig 2 km bort, hon kommer som ett skott och baxar ut sin mamma på en tjutande moppe så jag slipper stå mitt i vägen.
 Sen väntar hon snällt tills dom hämtat moppen och kör mig hem med matkassen! Nu får vi se hur länge jag blir utan, är ju semestertider!
 
 
Väl hemma fixar jag pastasallad Sophia och Johanna kommer på middag, jo det räckte åt lilla Fridolf också