Summa sidvisningar

måndag 22 juni 2015

Måndag!

Igår skrev jag inget, för igår gick jag i pyjamas och sov i omgångar hela dagen. Vaknade med världens skallebank och svajjig i hela kroppen, mamma kom och tog trycket men det var ok, tack och lov!
I dag känns det bättre och då måste jag ta igen allt;) Packade 7 sålda paket moppat till centrum 5 gånger. Hade önskemål från KS att lämna den är veckans blodprover måndag förmiddag, men tjeena! Måndag förmiddag efter midsommarhelgen behöver jag säga hur många som var före? Satt väl ner i ca 1 minut sen bestämde jag mig för att jag hinner nog moppa hem och hämta lite paket och posta (rastlös?) medans jag väntar, sagt och gjort tar mig ner och ut till moppen och stressar iväg hem, hämtar ett lass paket och moppar till centrum och postar, tbx till provtagningen (bra gå träning, moppen på gatan upp 5 trappor,en massa dörrar (jo jag åkte hiss) kommer upp och har så klart missat mitt nummer! Ny lapp, bestämmer mig för att nu väntar jag på min tur!

Äntligen klar, moppar ner till träningen, kul att träffa Nina igen, Hon kollar sina papper, jag har inte tränat sedan 5:e februari! Jösses. Men jag har klarat av att gå ner 10 kg på den här tiden, dessutom utan cigg också! Bra gjort! Men jisses, vart tog kondisen vägen? orkade cykla 1km, hmm men tröstar mig med att jag fortfarande äter dubbla kurer antibiotika (bara 46 dagar kvar på dom kurerna) Men skönt att äntligen vara igång igen!

Moppar hem hämtar mer paket och ner till centrum igen, det blir två vändor (borde ha en släpvagn!)  Alla kidsen hann vara här mellan mina turer, tur att alla är mammiga:) Känns som jag tagit igen min förlorade dag igår!

Men är ruskigt nervös för att moppen kommer att rasa ihop nu vilken dag som helst, nu luktar det bränt när jag stannar och när jag krypkör skriker den, laddningslampan har varit trasig en vecka så jag vet aldrig hur mycket kräm jag har utan får köra på känn. Inte läge att lämna in den nu i semestertider, då blir jag utan i veckor!