Summa sidvisningar

fredag 19 juni 2015

Midsommarafton!

Tänker inte skönmåla något, jag vill helt enkelt inte göra något efter strokehelvetet!  Hade jag fått välja att jag suttit inne hela helgen själv! Men så bjöd ju Sophia hem mig och mina päron till dom på midsommarlunch och det kan man ju inte tacka nej till.



Jättegott och väldigt trevligt! Tack för inbjudan!

Sista dagarna har jag funderat på mitt ofrivilliga rökstopp sedan den 12:e Mars, Ja jisses över tre månader sedan jag rökte. Den sista tiden har jag nästan slutat med Niko tuggummit också. Har alltså världens chans att en gång för alla sluta röka. Men efter ett noga övervägande i NYKTERT tillstånd bestämmer jag mig för att ändå fortsätta, varför? Jo tycker att jag mår bra av att röka och det drabbar bara mig själv så varför inte? Vill inte ha några kommentarer till det, om du tycker att jag är korkad så kom ihåg jag valde inte själv att sluta.