Summa sidvisningar

lördag 20 juni 2015

Midsommardagen

Jätteskönt att inte vakna bakis en sådan här dag! Fast å andra sidan undrar jag vad det ska vara bra för? Jaja säkert bra för antibiotikan att få göra sitt utan påverkan!

Hittade en liten Fridolf i sängen när jag vaknade. Hon tycker det är toppen att mamsi bor centralt och har en dubbelsäng som alltid står till förfogande!

Visste väl att det var bra för mig att börja röka igen! Nu har äntligen mitt blodtryck stabiliserat sig efter veckor av bergochtalbana! Nu håller ju inte Frida med mig om den saken, fast hon tycker att det är bra att det ligger perfekt nu!

Nu har det gått så lång tid att jag vågar tro att såret kommer att hålla sig läkt och fint. Tog en papperskasse och rensade ur distriktsköterskans hylla
Äntligen får jag tillbaks min räkningshylla!