Summa sidvisningar

onsdag 24 juni 2015

Resign!

Men vilken sjukvård vi har, eller så har jag haft tur :) I går ringde min läkare som satt in nya skallprotesen för han fått info om min  huvudvärk, ja han ringde personligen och det är inte första gången. Han hade lusläst om min nya antibiotika (2 sorter igen) och den ska inte ge sådan svår huvudvärk jag har. Jag skickar en remiss till neuro säger han, kanske något knas med att shunten är borta!

I morse blir jag väckt av att en neuroläkare från KS ringer. Han var bekymrad och ville ha en ny ct-röntgen, men! Semestertider så det finns inga tider att boka säger han, jag vill att du kommer in till akuten så tittar vi på dig. Kanske att du inte klarar dig utan shunt!

Men jag tror jag blir galen. JAG TÄNKER INTE OPERERA MIG IGEN, det finns inte på kartan!

Innerst inne har jag kopplat ihop att huvudvärken kanske kom i samband med att jag började röka igen (kanske) Så nu är det rökstopp igen, måste ju IGEN göra allt för att det ska funka!

Suck suck dubbelsuck, håll tummarna för att huvudvärken försvinner nu!