Summa sidvisningar

fredag 31 juli 2015

Komsi komsi ZZZZZZ

Hmmm uppe för andra gången och röker, det bara går inte att sova, nu är klockan 01:50.

Men å andra sidan vad spelar det för roll? Har ingen tid i morgon att passa! Har ju då som vanligt min egen diagnos, fel på sängen den känns knölig eller och drack kaffe vid sex, Nej tror inte riktigt på det.

Vet innerst inne vad det beror på. Har sista tiden känt att jag är förbannad på min situation, ja mer än vanligt! Retar mig på allt och alla, är avundsjuk helt enkelt på det alla andra friska människor kan göra! Men det som tynger mig mest nu är att jag känner mig som en dement 80-årig kärring! Så förbannat jobbigt med ett minne som är som ett såll!
Är less på att behöva be om hjälp för skitsaker är less på att moppa mellan Willys, Coop och ICA. Jamenvisstja idag var jag inne på Jysk, det var ett bra test på hur bra jag är att moppa i trånga utrymmen, halleluja! Men jag kan å andra sidan inte komma på en enda grej jag skulle vilja göra!

Jo jag skulle kunnat muntra upp mig med att moppa till Teknikmagasinet i morgon för att köpa en trådlös förstärkare till mitt trådlösa nätverkskort i köket. Men visst ja, det går ju inte, jag fibblade till mitt Visa-kort igår så det är spärrat, suck! NEJ  Jag vill inte låna kontanter, får ett nytt kort nästa vecka!

Å nu är klockan 02:05 jag ger upp och tar en insomningstablett, godnatt!