Summa sidvisningar

fredag 31 juli 2015

Skumt!

Somnade till slut igår, men det var trögt! Konstigt nog vaknar jag som vanligt före 8 och kan inte somna om. Vet att det blir en kokkobäng dag då hjärnan är sirap. Men tänkte jag ska ju ändå inte göra något så det spelar lixom ingen roll!

Men så ringer lilla mamma, kan du inte föröka få med dig flickorna hit jag ska baka blåbärspaj? Det kan man ju inte tacka nej till, dessutom regnar det inte! Sophia och Maddo hakar snabbt på, lilla Fridolf måste pyssla om sjuka hästen! Jag passar på att moppa dit, bäst att passa på när det inte regnar och jag behövde syresätta min sirapshjärna.
Det blev en jättetrevlig eftermiddag i superskönt väder!
 
Så klart ordnar en av kycklingarna med att jag får låna hennes Visa-kort så jag kan köpa min trådlösa nätverks-repeater
 
Så nu har jag full sprutt i köket också, nice:)

Det blev ju en riktigt bra dag ändå!