Summa sidvisningar

tisdag 18 augusti 2015

Mamma!

Försöker och försöker att finna någon mening med mitt liv. Vågar ju knappt skriva så för alla blir så oroliga, men jag har lovat att aldrig mer göra något dumt och det vidhåller jag, men! Har svårt för att acceptera att det ska vara så här i kanske 30 år till, hemska tanke;( Är less på min grönsakshjärna, ikväll tog det mig 6 timmar för en enkel ominstallation, vad jag än gör så trasslar jag till det och det blir bara värre och värre! Jag vet att jag borde låta bli men det kan jag inte, vet ju att jag kan men blir så less på mig själv när allt blir strul! Jo jo nu funkar allt som jag tänkt men det borde ha tagit 2 timmar inte 6!

Idag följde snälla mamma med för jag behövde en ny bh. Tur hon var med för jag hade inte kunnat prova själv, dessutom måste hon sy om så jag kan dra den över huvudet! Nu blev det inte ny bh utan 3 st, lika bra att passa på när jag har hjälp, dessutom har mina bobbisar av någon konstig anledning gått upp en kupa så nu är det C och inte B son gäller, skumt! Men tackar tackar:) Vi avslutade med en fika ute i det härliga vädret