Summa sidvisningar

lördag 1 augusti 2015

Oj oj

Nu är jag inte vatten värd i min lilla by!

På FB i vår lokal-grupp idag


Vem är idioten som febrilt kör sin grästrimmer i timmar, någonstans efter kanalen? HALLÅ Klockan är 18 och antar att fler än jag skulle vilja sitta ute när det för en gångs skull är uppehåll och skönt ute! Men visst, jag stänger balkongdörren och håller mig inne med min middag! EGOIST IDIOT
  • xxxxxx            är väl du som är egoist om inte han får klippa gräset om han vill.
    55 min · Gilla · 5
  • xxxxxxxx Efter 18.00 stör man inte sina grannar!
  • xxxxxxx  barnen som är ute och leker och skriker kanske ska gå in så du får lite lugn o ro också.
    52 min · Gilla · 9
  • xxxxxxxx  Hahahahaha asså jag dör. Vissa folk asså
    49 min · Gilla · 7
  • Anna Rubin Fd Browall Oj oj,! Hör till god sed att inte klippa/trimma gräset på helgkvällar. Det vet alla som bor i hus!
    42 min · Gilla · 1
  • xxxxxx  Han gör som du, passar på att få något gjort när det äntligen är uppehåll. Ett tips, lås in dig i badrummet, brukar vara tjocka väggar där och duka upp middagen.
    41 min · Gilla · 8
  • xxxxx Säg till
  • xxxxxxx  Ger nog bättre effekt att prata direkt med vederbörande. Fungerar inte det prova vederbörandes bättre hälft.
  • xxxxxxx Köp en trimmer å hjälp personen å bli klar?
    32 min · Gilla · 2
  • xxxxxxx Ingen som tänker att personen ifråga kanske jobbar långa dagar...
  • xxxxxxx Hänsynslösa dumkommentarer är det gott om i den här gruppen.
    26 min · Gilla · 2
  • xxxxxxxx  HAHA...Denna gjorde min dag Smiley smile
  • xxxxxxx Det kanske inte är så lätt för alla att bara gå?
  • xxxxx  Eller Anna kanske ska stå och skrika på balkongen till den som klipper gräset?