Summa sidvisningar

torsdag 10 december 2015

Hoppas!

Har blivit sämre sista tiden, minnet som jag varit så glad för att ha haft kvar börjar svikta ordentligt! Blandar ihop en massa och rör till det så jag knappt kan reda ut oredan. Detta tar mycket på krafterna. Har även sista tiden blivit rejält hjärntrött flera gånger.

Dom här symtomen som jag innan varit så glad för att ha sluppit. Har ju tyckt att det räckt bra med min fuckade arm och ben! Tog upp det vid sista besöket på KS men dom sa att det kan bli bättre nu när hjärnan får vila efter alla ingrepp.

Men så sa min mamma något igår och jag fick en Aha upplevelse! -Kan det bero på att shunten är borta säger hon? Hmmmm börjar trögt tänka efter och visst det kan ju kanske stämma att det är efter att dom tog bort den som det började gå utför. Äntligen en logisk förklaring. Har satt den bollen i rullning genast idag och ska bli uppringd av en neuroläkare. Sjuksköterskan på neuro trodde att jag kanske måste ha en shunt, men vi får se, förhoppningsvis går det att lösa, trött på att vara mossig och seg!