Summa sidvisningar

torsdag 17 december 2015

Varm mjölk i magen!


Stäng

Att känna sådan maktlöshet och att vara så hjälplös, att inte kunna göra något i denna värld för den människa man älskar mest av allt, är det absolut värsta tänkbara man kan känna.. Att inte kunna ge dig det du helst önskar, kunna dela de upplevelser jag vet du vill göra, att inte kunna ge dig någonting för att få tillbaka den livsglädje du verkligen förtjänar, är så jävla svårt att acceptera.
Jag är skyldig dig så mycket för allt du gjort för mig genom alla år, händelserna är oräkneliga. Och själv kan jag inte göra ett jäkla skit för att underlätta ditt liv, mer än att bara finnas till... Jag önskar det fanns något, något i denna jävla värld jag kunde göra mer för dig. Du är min absolut största förebild, och jag skulle aldrig vilja vakna upp en enda dag utan vetskap om att du fanns.
Du har varit så otroligt stark och jag är så jävla glad över att få ha dig vid min sida, fått gå i dina fotspår och ta lärdom av livets alla vägar, min alldeles egna Hulki!
Du förblir för alltid i mina ögon världens starkaste kvinna.
Jag älskar dig mamma!