Summa sidvisningar

torsdag 28 januari 2016

Rehab dag 5

Lite mulet väder idag, men fortfarande varmt! Var med i pinngruppen för första gången idag. Låter töntigt men den är bra!

Sen var det dax för premiärdoppet, sjukgymnasten skulle vara med första gången för jag var osäker på hur det skulle funka, främst att ta mig i och ur med min fuckade fot! Körde med moppen ända fram till räcket. Halt på golvet "läskigt" Men jag tog mig ner för trappan simmade fram och tillbaka via kortsidan det gick bättre än förväntat! Hade med mig ett par badsandaler att ta på mig för att ta mig in på rummet. Gick över förväntan bra, skönt!

Efter lunch tog jag och Peter (en annan ny kompis) mopparna för att leta efter ett stort köpcentrum vi hört talas om. Var borta i över 3 timmar, oj vad vi snurrade runt, hittade till slut centrat och där var det riktigt billigt! Men bästa köpet i dag var
Jäklar vad bra, nu ska här badas på egen hand!