Summa sidvisningar

söndag 31 januari 2016

Rehab dag 7

Voine voine!

Söndag! Fortfarande tyst och skönt på anläggningen men nu börjar folk komma tillbaka efter sina utflykter.

På ren vilja och inte för att jag egentligen ville kämpade jag mig igenom 3x10 minuter på bandet igen. Känns bra att ha gjort det jag bestämt mig för MEN blev så sjukt trött efteråt märkte när jag kom tillbaka till rummet att min favorithatt var borta! Hmm den måste blivit kvar på gymmet, men jag var alldeles för trött får att gå tillbaka och leta.  Men så har jag världens sötaste nya kompis, plötsligt knackar det på dörren och där står Per med min hatt! Tack tack!

Vi har sedan dag ett världens bästa rutin, Efter maten går jag med min rulle tillbaka till mitt rum och hämtar moppen, under tiden hämtar Per 2 koppar kaffe
Vi lastar dom på moppen och åker utanför anläggningen

 Världens bästa rutin:)