Summa sidvisningar

onsdag 13 januari 2016

Snäll!

Jaha dax för botox i vaden igen på Danderyds sjukhus. Snälla pappa körde!

 På vägen dit ringer distriktssköterskan? - Jo din dotter har ringt till oss du har visst ett stygn kvar i huvudet, kan jag komma hem till dig nu? Sophia, sophia, som inte kan låta bli att styra och ställa! Men se det går inte jag är inte hemma! Jaha hör av dig sen då!

Väl inne hos min botox-doktor Kjell Kullander frågar jag snällt efter sprutorna - kan du ta bort mitt stygn? Han såg lite konfunderad ut, läkare brukar ju inte riktigt pyssla med stygnborttagning. Men han säger vänta lite och kommer sen tillbaka med inplastad pincett och sax och en lampa på hjul från stenåldern. Han ser lite smånöjd ut och säger det här var länge sedan! Pillar lite och visar stolt upp en lång grön sytråd- Så! Men tack, vad skönt då var det fixat