Summa sidvisningar

fredag 8 januari 2016

Som det blev!

Minns hur det var förr, åkte runt till olika skoaffärer för att hitta dom snyggaste högklackade stövlarna!
Nu för tiden skriver husläkaren en remiss till OTC-center ( ortopedtekiska center) Där får man träffa en högskole utbildad Legitimerade Ortopedingenjör.


 Idag var det dax att prova ut gympadojjor till nya skenan.  Säger åter igen vilken tur att jag lever och blev sjuk detta århundrade! 

Ortopedingenjören tog sig verkligen tid att ta fram och prova tills jag blev helt nöjd.

Det blev en sko stl 41 och en sko stl 43 Lite märkligt innan stroken hade jag 39-40 på båda fötterna!
För detta kalaset betalar jag 1000:- i egenavgift (frikort gäller ej) Lite surt att behöva betala 1000 kr varje gång (det här är 4:e paret jag tar ut. Men skenan är gratis! Nej, tänker inte gnälla, tack vare den nya skenan känner jag mig mycket tryggare när jag går nu! 
Men jag känner mig inte särskilt sexig:)