Summa sidvisningar

lördag 6 februari 2016

FATTA

Anna, du är inte som förr, hur lång tid ska det ta innan kroppen fattar! Ja herrejävlar, vilken skräckupplevelse!

Huvudvärk from hell hela dagen, först efter 2:a Treon släpper den och då är klockan över 4. Har jag nu bestämt att jag ska gå på det förbannade löpbandet så ska det bli så! Jodå 2x15 minuter eller rättare sagt 2x17 minuter för jag ville att räknaren skulle slå över på 1 km båda gångerna! Och nu blir det bråttom vill duscha innan middag så jag vilar inget utan går direkt in till duschen. Jodå, vilket resulterar i att när jag ska ta mig ut från duschen till stolen i hallen så hoppar skitbenet okontrollerat och jag har absolut noll koll. Får i sista sekund tag i handtaget i hallen men skitfoten vägrar lyda och där hänger jag framstupa i handtaget LIVRÄDD Så nära att falla omkull på golvet!

HATA HATA HATA Förbannade skitkropp HATAR DIG!