Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2016

Tisdag!

Extrainsatt besök till KS igår efter att min dsk ringt dit och påtalat att såren ser värre ut! Fick inte träffa någon av mina ordinarie läkare utan en som hade jouren. Han ringde en infektionsläkare och dom kom överens om att jag promto ska byta antibiotika IGEN! Han vill ge såren 1 vecka syns ingen förbättring då så ska vi börja om från ruta et IGEN! Ut med implantatet, gå utan skallben i två månader förmodligen med hjälm och när allt är läkt en ny protes!

Men WTF Har jag slutat röka helt i onödan? Nejdå det var ett skämt, måste ju försöka hitta något kul i den här dryga situationen!

Men det är ju som vanligt taskig tajmning! När jag äntligen hittat min soulmate och vi valsar runt på små luddiga moln så ska jag raka av mig håret och gå med ett halvt huvud.