Summa sidvisningar

måndag 18 juli 2016

Scary

Ja tänk som jag blivit efter stroke-helvetet, rädd för allt.

Så slut efter gårdagen men sov tackochlov ändå bra. Vaknar och funderar på om jag ska våga testa bandet på Friskis & svettis igen! Förra gången fick jag hjälp att ta mig ner då bandet var så gräsligt högt. Men, men om jag inte gjorde det nu på en gång skulle det knappast bli av sen heller. Åkte dit och måste säga vilken trevlig och gullig personal dom har. Har fått en stepup-bräda som trappsteg
ställde moppen bredvid och testade att det funkade, och yes, förvisso "fel håll" för mig men det funkade! Gick 10 minuter,stängde av, gick ner och satte mig på moppen och vilade en stund. Gick upp och gick 10 minuter till. 

Sådär ja, nu har jag fått ordning på detta. Känner mig nöjd som vågade åka dit och att det löste sig så bra! Hmm inte illa pinkat med tanke på att jag har "semester" från min sjukgymnast nu!