Summa sidvisningar

torsdag 28 juli 2016

Välja!

Till KS idag. Fick träffa snusdoktorn som numera har blivit den som opererat mig dom senaste gångerna. Jag fick 3 alternativ (snällt att jag får välja) Ett alternativ var att börja om från börja, precis som för 2 år sedan, ta ut hela protesen gå utan skallben ett halvår och en ny protes.Jag sa NEJ TACK. Då fortsätter jag hellre med ett hål i huvudet och antibiotika resten av livet. Nu var ju tydligen det inget alternativ!

Alternativ 2 minns jag inte. Valde ett alternativ som innebär att en del av protesen där infektionen kommer tillbaka hela tiden tas bort och sedan sy ihop allt. Då kommer det inte att strama så mycket. Kommer att få en liten inskjutning där det kommer att saknas en bit skallben, men jag har ju mycket hår! Blir operation om en månad typ!

MEN Jag får ta hem Doris fram till dess!