Summa sidvisningar

lördag 19 augusti 2017

Underbara familj och vänner!

Så grundlurad har jag aldrig blivit förrut. Vi skulle bjuda Maddo & Viktor på middag, allt var förberett och dom skulle komma 18:30. Pär och jag åker och handlar allt på dagen och vid 14 säger Pär, nej kom nu vi måste vila middag om vi ska orka kvällen!Javisst, jag var som vanligt trött så jag kröp snällt ner i soffan och somnar. Efter 1 timme ringer klockan och vi börjar med maten, Plötsligt ringer det på dörren, skumt!




In ramlar en massa folk med tutor och ballonger! Hade  jag aldrig trott, så lurad och Pär bara står och småler, med på allt;)

Jag får en jättesöt brudkrona med slöja och banderoll.

Blir ledsagad ner till Fridas bil och vi åker till Vaxholm till "Lilla Strand"



Där min Helge sitter och väntar.

Vilken aldeles lagom och perfekt möhippa tack Mamma, Maddo, Fian, Frida. Veronika. Helge och Sofie!